Wednesday, September 26, 2012

Tetapkan Hatiku Bersamamu

Assalamualaikum Sufiii..Sudah lama tak bersua muka...Rindu plk dek tak lama tak bersua..Maafkn Daku wahai sufi kerana sibukkn diri dengan urusan duniawi..Seperti biasa aku harus melangkah untuk menukilkan satu lagi lembaran hidup ini..


"Tuhanku, permudahkanlah segala urusanku dan aku mohon terhadkan kesulitan buatku kerana langkah ini ibarat satu permulaan & Ku mohon Dikau tabahkan lah hati ini dalam melayari bahtera Kehidupan agar aku tidak tenggelam andai dilanda Ombak yg datang menerjah, Kadangkala aku gah melawan ombak itu, tetapi kadangkala aku merasa lemah & tak terdaya..Hanya harapan dan doa ku panjatkan agar Allah tetapkn hati ini agar tak berbolak balik..."

Doa Tetapkan Hati:-
يا مقلب القلوب ثبت قلوبنا على دينك
“Wahai Dzat yang membolak-balikkan hati, teguhkan hati kami di atas agama-Mu.”

No comments:

Post a Comment